lørdag den 31. december 2016

Status på bloggen

Årets mest læste artikel er Anstændighed i dansk lovgivning med 622 læsninger. Den bedste artikel var, efter min ydmyge mening, artiklen Hvorfor mistede rød blok regeringsmagten? som kombineret med bogen Fra kronprinsesse til statsministerkandidat, som jeg har anmeldt ovre på bloggen med boganmeldelser gav det klareste billede af dansk politik netop nu.

Her ved årets afslutning synes jeg altid det er spændende at se tilbage på året, der gik. På mange måder et spændende år, og sandelig også med udsigten til et spændende politisk år 2017. Der er rigeligt at skrive om, og jeg håber du vil vende tilbage til bloggen, når du vil have et overblik over hvad der sker i dansk politik.

Der er i alt udgivet 762 artikler her på bloggen siden den startede i marts 2008. Som faste læsere vil huske havde jeg også tidligere et separat domæne til bloggen, men overgik til Blogger/Blogspot med den politiske blog. Jeg håber du har nydt læsningen. :-)

Godt nytår til alle. :-)

1 kommentar:

Henrik V Blunck sagde ...

Henrik Qvortrups bog Tre år ni måneder tre dage kan også varmt anbefales, idet Mr. Q på glimrende vis opridser HTS' regeringstid med gode vinkler og anekdoter direkte fra stærke (anonyme) kilder. Læs om bogen her: http://anmeldt-bog.blogspot.dk/2017/01/henrik-qvortrup-tre-ar-ni-maneder-tre.html