mandag den 17. februar 2014

Hvis bare politikere ville erkende deres ansvar

Hvis bare politikere ville erkende deres ansvar var vi nået langt. Hundreder af par kan ikke stå ved deres kærlighed fordi flertallet blandt politikerne har vedtaget en lovgivning som rammer ekstra hårdt i en krisetid.

Selv det åbenlyst uretfærdige i at unge mennesker betaler fuld skat, men kun får halv ydelse går også over deres forstand...

Man må, med historisk viden, sige det er forbavsende vi ikke snart får et virkeligt oprør. I hvert fald i det mindste ved stemmeurnerne....

Alle elementer i det man normalt ville kalde den overformynderiske nation er til stede. Politikerne alene vide!!

Jeg troede aldrig jeg ville sige disse ord, men jeg er pissed på de folks vegne som reformerne rammer. Og jeg mener det skyldes jeg netop har forstået den sociale - og medmenneskelige - dimension, hvilket flertallet af medlemmerne på Borgen så altså tydeligvis ikke har...

Ingen kommentarer: