tirsdag den 23. januar 2024

1076 indlæg - nu er det slut

Jeg blev lidt overrasket, da jeg kiggede på oversigten over indlæg på denne politiske blog. 1.076 indlæg der alle har været en fornøjelse at skrive. Jeg mener hvert et ord lige fra dag ét her på blogger.com.

Da jeg 13. marts 2008 skrev det første indlæg på denne blog var titlen Oprydning og ny opstart. Jeg havde tidligere et andet domæne, men blev en smule træt af det løbende vedligehold. Der var mange indlæg på den daværende blog, men jeg valgte at starte forfra.

Jeg skal ikke lægge skjul på, det strategisk var en fejl. Jeg skulle have fulgt mine egne råd, og jeg er ikke spor ked af at indrømme, når jeg begår en fejl. At starte forfra vil ALTID være en fejl. At optimere ville være både nemmere, hurtigere og mere effektivt.

Ny rolle fremadrettet

Jeg søger nu en ny vinkel på det politiske. Ikke i forreste linje, men meget gerne bag kulisserne. Jeg kan mit håndværk, og det er at skrive gode tekster. Jeg vil aldrig gå på kompromis med mine holdninger til politik, og derfor er der ingen grund til jeg spilder tiden med at skrive på en blog, som kun meget få læser med på.

Der er mange ting jeg ønsker at forandre, og derfor må jeg bare erkende, at der findes bedre måde at bruge tiden og energien på, så nu vil jeg ønske god vind til alle, og sige stor tak fordi I læste med. :-)

Ingen kommentarer: