mandag den 20. november 2023

Færre indlæg på bloggen

Som jeg antydede i starten af året, så skrives der færre indlæg her på bloggen. Dansk politik er i en fastlåst position, hvor de tre partier i regeringen godt ved, at det vil koste på mandattallet at møde befolkningens vurdering ved et kommende valg.

Man læser aldrig meningsmålinger

Man læser aldrig meningsmålinger - og når man gør vil man aldrig forholde sig til dem, hvis de siger noget, politikerne ikke bryder sig om.

Der mangler ganske enkelt ærlighed i dansk politik. Det viser sig nemlig, at flere partier taler regeringen imod, men alligevel vælger at stemme MED på regeringens politik, og det er fuldkommen uacceptabelt, at man ikke står ved sine holdninger, når der skal stemmes om konkret lovgivning.

Det har gjort politik ligegyldigt, og så kan jeg ganske enkelt ikke være med, for det er ikke gavnligt for blodtrykket.

Ser frem til fornuft i politik igen

Jeg ser frem til fornuften kommer tilbage i politik. Det vil tage sin tid, og jeg vil på nuværende tidspunkt ønske alle bloggens læsere en glædelig jul forude. Jeg håber I alle følger med på andre platforme, og hvis I har en kommentar så del den gerne.

God vind fremover herfra.

Ingen kommentarer: