lørdag den 16. juli 2011

Testcenteret i Thy i et lidt større perspektiv

Jeg kom lige til at lave et lille videocast, som du kan se her, der sætter testcenteret i Thy i et lidt større perspektiv:



NB: Bemærk, at jeg fejlagtigt kom til at sige det kun var Mercedes 220 der var godkendt til taxa. Jeg ville faktisk linke til godkendte modeller her under artiklen og fandt i stedet ud af, at også f.eks. 350 er godkendt - udover en masse bilmodeller fra andre producenter. Jeg har drillet min gode ven, der stadig kører taxa, med at jeg begik en fejl ved at stole på ham... Listen kan ses her på linket ved at klikke på prislisten, som giver en samlet oversigt: http://www.pchristensen.dk/Taxi/Nye-taxier/Godkendte-taximodeller/C-Klasse-Stationcar/Brochurer-Prislister.aspx.

1 kommentar:

Henrik V Blunck sagde ...

Det glæder mig at se her til morgen på TV2 News, at Flemming Møller Mortensen (A) også bakker op om, at Testcenteret skal opføres. Det kan godt være regeringen ikke vinder i forhold til EU, men i så fald skyldes det procedurefejl i processen - for selve ideen er god.

Man skulle næsten tro at der VAR folk der havde set videoen. :-)