tirsdag den 5. juli 2016

Sommerferie

Billedkilde: www.imagui.com
Så er det tid til sommerferie. Ikke fordi der ikke sker noget i dansk politik, men ganske enkelt fordi I alle, kære læsere, alligevel er på vej på ferie. Det skal I bestemt også have lov til. Det er jer vel undt. Politikerne er også så småt gået i feriemode, hvilket ses af de soloudmeldinger, også fra de politikere, der ellers traditionelt er mere tavse resten af året.

Man kunne sige, de holder gryden varm, mens ordførerne er på ferie. :-)

Anyway, så skal du ikke snydes for opdateringer mens denne blog holder ferie. Du kan følge med i mine tweets på https://twitter.com/henrikblunck_dk og du kan måske også hente inspiration ved at gå tilbage til gamle artikler, du måske ikke har fået læst endnu. Et godt råd kunne være enten at gå tilbage til nytår eller sidste sommerperiode, for at du på denne måde får et samlet overblik over det seneste politiske år.

HVIS du undervejs i en sådan kavalkade støder på noget, du undrer dig over, så hold dig ikke tilbage fra at komme med en kommentar. Disse er meget velkomne - og det er KUN første kommentar, der skal godkendes. Jeg bestræber mig på at tjekke disse minimum hver dag, og da jeg også får meddelelser på min LG smartphone via Googles Gmail-app, så kan jeg også håndtere disse, hvis jeg er på farten.

For dem af jer, der følger med på bloggen Tjen penge på nettet - i din fritid, vil I vide, at jeg er i gang med at opdatere e-bogen Tjen penge online. Det kan læses i artiklen Opdateret e-bog på vej, og derfor holder jeg ikke ferie. Jeg er i fuld sving med såvel skrivning af denne som ansøgninger og en hulens masse andre spændende ting.

God sommer derude. :-)

Ingen kommentarer: