onsdag den 11. august 2010

Vil du holde dig opdateret om politik?

Hvis du gerne vil holde dig opdateret om politik, så vil jeg ganske afgjort anbefale, at du følger min Twitter-profil, henrikblunck_dk.

På nuværende tidspunkt har jeg en 44.-plads på listen over Twitter-brugere inden for emnet Politik på domænet Kvidr.dk. Det må kunne gøres meget bedre med så mange læsere som denne blog efterhånden har fået... :-)

Min ambition med bloggen er at være inden for top-10 i forhold til seriøse kommentarer til de begivenheder der sker inden for det politiske områder. Men ikke for enhver pris. Du vil IKKE finde artikler som går ind på politikernes private sfære.

Uanset om jeg er enig eller uenig med en politiker, så handler denne blog om politik - og det SKAL den blive véd med at gøre. Hvis denne blog nogensinde begyndte at handle om personangreb på grund af en eller anden fobi eller hungren efter popularitet, så ville den miste sit formål.

Derfor handler denne blog ene og alene om det politiske. Det sker i et klart og tydeligt sprog, og det håber jeg du vil være med til at støtte ved at følge mig på Twitter så endnu flere bliver opmærksomme på denne politiske blogs eksistens.

På forhånd tak. :-)

Ingen kommentarer: