fredag den 6. maj 2016

Talentudvikling i dansk politik

Folk der kender mig, ved jeg er interesseret i talentudvikling. En del af dette består også i medietræning.

Jeg har hele tiden ment, det var vigtigt vi fik unge mennesker ind i politik. Alt for mange er komplet uinteresserede og uengagerede når det kommer til politik. Programmer som Debatten og DeadlineDR2 er fuldstændig ukendt territorium for flertallet af de unge mennesker.

Det giver udfordringer op til valg - og dette uanset om det er til de nære valg (kommunal- og regionalvalg) eller de nationale (folketings- og EU-parlamentsvalg). I hvert fald udfordring i forhold til at komme på nethinden hos nye vælgere.

Netop her har særligt nye politikere brug for eksponering, og jo bedre de bliver til at markedsføre deres mål, jo bedre vil resultaterne blive på valgdagen. Det er her jeg kommer ind i billedet, så tag kontakt, hvis du skal i gang med en politisk karriere. Jeg vil gerne hjælpe dig godt i gang med sparring og tips og ideer til hvordan du brænder igennem.

Husk: de bedste råd får du ikke fra folk der er 100% enige med dig, men fra folk, der tør udfordre dig til at lade din indre glød brænde igennem... :-)

God weekend herfra.

Ingen kommentarer: