torsdag den 30. maj 2019

Samlet overblik over valgkommentarerne her på bloggen

De opmærksomme læsere har forhåbentlig læst alle femten valgkommentarer, men jeg synes nu alligevel jeg ville lave en opsamlende artikel, så du kunne læse dem i rækkefølge hvis du en af dagene før grundlovsdag får en ledig stund, hvor du gerne vil danne dig et overblik før du bestemmer dig for hvad du vil stemme den 5. juni 2019.

Jeg håber, uanset hvad dit eget politiske ståsted måtte være, at du har kunne finde inspiration i valgkommentarerne. Tanken er bestemt ikke at ensrette alle til, at stemme som jeg selv har gjort, da jeg torsdag den 23. maj stemte til begge valg (både EP- og folketingsvalg) via brevstemme på vores lokale Borgerservice heroppe i Kalundborg.

Faktisk skulle valgkommentarerne også gerne kunne bruges efter valget som inspiration til rent faktisk at REFORMERE de ting, som trænger til en opdatering. Jeg er lidt nysgerrig på hvad du, kære læser, tænker om disse kommentarer. Var der noget, du synes var SÆRLIGT spændende? Var der noget du var UENIG i? Din kommentar er velkommen. :-)

Her er den samlede oversigt over valgkommentarerne:
Rigtig god kr. himmelfartsdag til alle læserne. :-)

Ingen kommentarer: